Kan jag jobba för er som AT-läkare?

Hej! Jag undrar om det är möjligt att tjänstgöra utomlands som AT-läkare? Alltså inte att tjänstgöringen räknas in i sin AT utan att man får tjänstgöra som läkare hos er när man gör sin AT och därmed inte hunnit få läkarlegitimation än.
Adina

Kommentarer

  • Hej Adina,

    Tack för din fråga.

    Nej, för att kunna arbeta med oss måste man vara legitimerad läkare och ha avslutat sin AT-tjänst.

    Vänliga hälsningar,

    Eva
    Eva Strömberg

Vi sparar de uppgifter du registrerat här för administration av din gåva samt för att kunna kontakta dig med aktuell information från oss. Läs gärna mer i vår integritetspolicy! https://www.lakareutangranser.se/var-integritetspolicy