Kan jag få tidningen Direkt elektroniskt?

Hej

Finns det någon möjlighet att få tidningen Direkt digitalt, via e-post istället för hem i brevlådan?

Kommentarer

  • Hej Annelie,

    Tack för din fråga.

    Det går jättebra att få tidningen Direkt till din e-post istället. Maila då gärna in till oss på givarservice@lakareutangranser.se och be om detta så ändrar vi att du får dina exemplar digitalt.

    Vi uppskattar att du som givare hör av dig och lämnar feedback på innehållet eller tackar nej till utskicken. Det hjälper oss att hålla nere våra kostnader.

    Tack för ditt stöd!

    Vänliga hälsningar,
    Marcus Givarservice
    (Uppdaterad )

Vi sparar de uppgifter du registrerat här för administration av din gåva samt för att kunna kontakta dig med aktuell information från oss. Läs gärna mer i vår integritetspolicy! https://www.lakareutangranser.se/var-integritetspolicy