Söker ni BMA?

Hej, kan man som biomedicinsk analytiker arbeta för läkare utan gränser eller är det "endast" de yrkesgrupperna som ni anger på er hemsida som ni eftersöker?
Jessica

Kommentarer

  • Hej Jessica!

    Duär varmt välkommen att söka till Biomedicinsk analytiker, vi har dessa profiler i våra projekt men däremot är de få som söker och inte en stor pool vi har, därav står det inget på hemsidan. När du ansöker kan du skriva "others" när du väljer profil.

    Allt gott,
    Läkare Utan Gränsers HR avdelning
    Rekrytering Program

Vi sparar de uppgifter du registrerat här för administration av din gåva samt för att kunna kontakta dig med aktuell information från oss. Läs gärna mer i vår integritetspolicy! https://www.lakareutangranser.se/var-integritetspolicy