Jag vill inte ha SMS från er

Jag vill inte ha SMS från er!
Avregistrar mig från den kön omedelbart
Förstår inte hur ni fått tag i mitt telefonnummer heller
Jag har autogiro och ger frivilliga gåvor - låt mig vara ifred i min privata telefon

Kommentarer

  • Hej Charlotte!

    Tack för ditt meddelande.

    Vi tycker givetvis att det är tråkigt om du som givare blir upprörd över det vi skickar ut, det är inte vår mening. Givetvis kan vi stoppa alla utskick till dig så att du inte får något mer från oss.

    Återkom med din adress och telefonnummer till givarservice@lakareutangranser.se (detta är ett publikt forum och vi vill således inte att du svarar med dina personuppgifter här). Vi kommer sedan se till att lägga in en stoppkod för utskick i din givarprofil.

    Varmt tack och allt gott till dig!

    Vänliga hälsningar,

Vi sparar de uppgifter du registrerat här för administration av din gåva samt för att kunna kontakta dig med aktuell information från oss. Läs gärna mer i vår integritetspolicy! https://www.lakareutangranser.se/var-integritetspolicy