Skänka kläder

Hej !
Ni har 2 st blå klädlådor stående vid Sickla Hälsocenter i Nacka.
I dag när jag stod & väntade på bussen till Nacka Forum står det 2 eller 3 st utlänska men & tog kläder ur lådorna med något föremål & la i plastkassar.
Jag blev rent av förbannad på ren Svenska.
Ni kanske ska titta till där någon gång.
Vet ej om jag vil lägga i kläder något mer i klädlådor det otryggt att det kommer fram i rätta händer.

Kommentarer

  • Hej Cajsa!

    Tack för att du tog dig tid att kontakta oss.

    Vi har ingen insamling av kläder eller material i Sverige. Vi organiserar våra uppdrag centralt från Bryssel. Det är därifrån allt material samordnas och skickas.

    Det är möjligt att det är någon annan organisation som har de blå klädlådorna, tyvärr vet jag inte vilka men det borde stå avsändare på lådorna.

    Tack för att du tänker på Läkare Utan Gränser!

    Vänliga hälsningar,

Vi sparar de uppgifter du registrerat här för administration av din gåva samt för att kunna kontakta dig med aktuell information från oss. Läs gärna mer i vår integritetspolicy! https://www.lakareutangranser.se/var-integritetspolicy