När kontaktar ni referenser?

Hej,
Jag sitter just nu och skriver min ansökan gällande att arbeta som fältarbetare med er men jag har en liten fråga. När i processen kontaktar ni de references man uppger, är det innan eller efter man blir kallad till intervju? Jag vore tacksam för den informationen så att jag kan meddela de jag uppger som referenser.

Kommentarer

  • Hej Ilsa!

    Referenserna kontaktas efter att man har varit på intervju, inte när vi först tittar på ansökan.

    MVH,
    Rekrytering Program
    (Uppdaterad )

Vi sparar de uppgifter du registrerat här för administration av din gåva samt för att kunna kontakta dig med aktuell information från oss. Läs gärna mer i vår integritetspolicy! https://www.lakareutangranser.se/var-integritetspolicy