Jag vill öronmärka min gåva till ett specifikt projekt

Kan jag öronmärka min gåva till Syrien?

Läkare Utan Gränser

Kommentarer

  • Det bästa för oss är alltid att få icke öronmärkta gåvor eftersom det innebär att vi kan finnas på plats i alla världens oroshärdar och krisområden. Det ekonomiska oberoendet är en viktig orsak till att Läkare Utan Gränser kan svara snabbt och effektivt på behoven i världen, oavsett om det gäller en naturkatastrof, en humanitär kris, en väpnad konflikt eller en epidemi.

    Dock så kan du öronmärka en gåva till oss. Du kan antingen ringa till oss på Givarservice på 010-1993300 eller markera din inbetalning till vårt Plusgiro (900603-2) eller Bankgiro (900-6032) med ditt önskade ändamål.

    Genom att skänka en gåva till oss är du med oss i vårt livräddande arbete världen över.

    Vänliga hälsningar,

    Mimi Givarservice
    (Uppdaterad )

Vi sparar de uppgifter du registrerat här för administration av din gåva samt för att kunna kontakta dig med aktuell information från oss. Läs gärna mer i vår integritetspolicy! https://www.lakareutangranser.se/var-integritetspolicy