När vi skänker en gåva till er, kan vi få exponering på er hemsida?

Om vi skänker en gåva blir vi exponerade på er hemsida då?

Läkare Utan Gränser

Kommentarer

  • De företag som väljer att bli vår Företagsvän, Fältpartner, Samarbetspartner eller skänker en julgåva om minst 10 000 kr kommer att exponeras (med namn) på vår tacksida via hemsidan.

    Vänliga hälsningar,

Vi sparar de uppgifter du registrerat här för administration av din gåva samt för att kunna kontakta dig med aktuell information från oss. Läs gärna mer i vår integritetspolicy! https://www.lakareutangranser.se/var-integritetspolicy