Hur mycket text får plats på minnesbladet?

Hur många rader får den personliga hälsningen innehålla?

Kommentarer

  • Hej Bo!

    Tack för din fråga. Minnesbladet är ett A4-papper, så det får plats med det mesta. T.ex ett stycke eller vers från en dikt, eller en paragraf av en personlig hälsning.

    På vårt formulär för minnesgåvor så finns det en förhandsgranskning av minnesbladet. Där kan man skriva in sin hälsning för att se om det får plats. Om du inte får plats med det du vill skriva, eller om det är för många namn på underskriften, så kan ni gärna maila oss på givarservice@lakareutangranser.se med den fulla texten och underskriften, så ser vi till att få plats det på bladet från vår sida.

    Vi tackar hjärtligt för gåvan!

    Vänliga hälsningar,
    Anton Givarservice
    (Uppdaterad )
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.