Om jag valt att få minnesbladet på e-post, skickas en kopia till anhörig?

Hej,
Jag har skänkt en minnesgåva och även fått minnesbladet via e-post.
Får änkan samma minnesblad eller jag ska vidarebefordra det till henne?
Visa bästa svaret

Kommentarer

  • Hej Elisabeth,

    Tack för din fråga.

    Om du har valt att få minnesbladet på din e-postadress så skickar vi det endast digitalt till dig. Du kan själv vidarebefordra bladet till änkan om du vill.

    Vänliga hälsningar,
    Marcus Givarservice
    (Uppdaterad )
  • Tack för hjälpen. Jag vidarebefordrar själv.

    Vänliga hälsningar
    Elisabeth B
  • Hej!

    Som en uppdatering till denna fråga: Det går nu utmärkt att få ett digitalt minnesblad skickat till en annan mottagares e-postadress, vare sig det är till begravningsbyrån eller direkt till anhörig! Du får så klart en kopia skickad till din egen e-postadress också.

    Det ser ut så här på formuläret:

    Vänliga hälsningar,

    Anton Givarservice
    Bästa svaret
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.