Mediciner i Etiopien

Hej!
Genet heter jag, jag har släkting i Ethiopia som har jätte ont i ögonen nästan alltid jag vet inte hur jag ska kunna hjälpa henne jag undrar om det är någon som vet nåt läkemedel till ögat, är det någon som kan ge mig råd snälla

Kommentarer

  • snälla hjälp mig att hitta nåt hjälpa till min släkting jag är rädd att hon ska bli blind.... Snälla

  • Hej Geni!

    Det är väldigt tråkigt att höra om din släktings ögonproblem. Tyvärr kan vi inte erbjuda läkarkonsultationer här på kontoret i Stockholm. Det beror dels på att vi arbetar med insamling och inte läkarkonsultationer i Sverige, dels på att vi inte kan bedöma patienters sjukdomar på distans via internet.

    Din släkting är därför tvungen att uppsöka en läkare i Etiopien för att få sina ögon granskade. Bara då kan din släkting få rätt behandling.

    hälsningar,

Vi sparar de uppgifter du registrerat här för administration av din gåva samt för att kunna kontakta dig med aktuell information från oss. Läs gärna mer i vår integritetspolicy! https://www.lakareutangranser.se/var-integritetspolicy