Kan vi ge en gåva via plusgironummer, 900603-2?

Vår lokala fackliga förening vill skänka pengar till er och jag som kassör vill helst betala via föreningens bankkonto till ett bank- eller plusgironummer.
Åsa Fröding

Kommentarer

  • Hej Åsa,

    Tack för ditt meddelande.

    Det går bra att sätta in pengar på det plusgironumret.

    Varmt tack för ert stöd.

    Vänliga hälsningar,
    Marcus Givarservice

Vi sparar de uppgifter du registrerat här för administration av din gåva samt för att kunna kontakta dig med aktuell information från oss. Läs gärna mer i vår integritetspolicy! https://www.lakareutangranser.se/var-integritetspolicy