Kan ni besvara frågor för mitt skolarbete?

Jag skriver en uppsats och skulle vilja intervjua er för mitt arbete, går det?

Läkare Utan Gränser

Kommentarer

  • Vi får många förfrågningar om att på olika sätt bidra med information till projektarbeten, skolarbeten eller uppsatser. De anställda på kontoret har mycket begränsade möjligheter att ställa upp för intervjuer. Det beror på att vi är tvungna att fokusera på vårt dagliga arbete med insamling, rekrytering av fältpersonal och kommunikation till den breda allmänheten.

    Vi är tacksamma för det stora intresset för vår verksamhet och rekommenderar varmt att ni tar del av vår svenska webbplats. Där finns nyheter, bakgrundsinformation, videomaterial, bilder, rapporter och mycket mer som beskriver vår verksamhet i hela världen.

    Lycka till med skolarbetet!

    Vänliga hälsningar,

    Marcus Givarservice
    (Uppdaterad )

Vi sparar de uppgifter du registrerat här för administration av din gåva samt för att kunna kontakta dig med aktuell information från oss. Läs gärna mer i vår integritetspolicy! https://www.lakareutangranser.se/var-integritetspolicy