Kan Läkare Utan Gränser behandla alla sjukdomar?

Har ni kapacitet/möjlighet att behandla alla sjukdomar?

Läkare Utan Gränser

Kommentarer

  • Nej, det kan vi tyvärr inte. Våra insatser omfattar främst primär- och sekundärvård. I vissa fall erbjuder vi även specialistvård. Efter en naturkatastrof kan det handla om dialysbehandling mot krosskador och i en konfliktsituation om operationer av krigsskador och vård av människor som utsatts för sexuellt våld.

    Vänliga hälsningar,

    Givarservice

Vi sparar de uppgifter du registrerat här för administration av din gåva samt för att kunna kontakta dig med aktuell information från oss. Läs gärna mer i vår integritetspolicy! https://www.lakareutangranser.se/var-integritetspolicy