Jag vill skänka en gåva till Läkare Utan Gränser i stället för julklappar

Istället för julklappar till vänner & deras barn så skulle jag vilja ge en summa per familj till er insamling. Hur går jag till väga då?

Kommentarer

  • Ett bra sätt att stödja vårt arbete och samtidigt ge dina nära och kära en julgåva är att ge ett gåvobevis som kan beställas genom vår gåvoshop.

    Gåvobevis fungerar som ett fint diplom på att du har skänkt en gåva och det är möjligt att välja mellan 6 olika motiv. Du kan också välja att skriva en personlig julhälsning på max 200 tecken. Gåvobevisen kan skickas som digital PDF (A4 format) alternativt som tryckt kort (A5 format) till önskad postadress.

    Om du har några frågor är du varmt välkommen att höra av dig till givarservice@lakareutangranser.se eller ringa oss på 010-199 33 00. Öppettider mån-tors 9.15-17.00 och fre 9.15-16.00. Lunchstängt mellan 12.00-13.15.

    Varmt tack för ditt stöd!

    Vänliga hälsningar,

Vi sparar de uppgifter du registrerat här för administration av din gåva samt för att kunna kontakta dig med aktuell information från oss. Läs gärna mer i vår integritetspolicy! https://www.lakareutangranser.se/var-integritetspolicy