Julgåva från företag

Vi som företag är intresserade av att skänka pengar till Läkare Utan Gränser som julklapp, hur går vi tillväga? Vi vill gärna göra detta i varje medarbetares namn.

Läkare Utan Gränser

Kommentarer

  • Hej!
    Tack för att ni vill stödja Läkare Utan Gränser i samband med julen!

    När ni skänker en företagsgåva i jul kan ni välja att ta del av våra olika företagspaket.

    I år erbjuder vi bland annat Gåvobevis som vid beställning skickas till er via e-post.

    Ni kan också välja att beställa vårt Julpaket eller VÄNFÖRETAG. I dessa ingår ett diplom. På så vis kan ni visa era anställda att en julgåva har skänkts till Läkare Utan Gränser i era medarbetares namn.

    Vid frågor är ni varmt välkomna att kontakta Maja Bellem på foretag@lakareutangranser.se.
    Vänliga hälsningar,

    Maja Företag och Privata insamlingar
    (Uppdaterad )

Vi sparar de uppgifter du registrerat här för administration av din gåva samt för att kunna kontakta dig med aktuell information från oss. Läs gärna mer i vår integritetspolicy! https://www.lakareutangranser.se/var-integritetspolicy