Julgåva från företag

Jag undrar om ni brukar göra något företagsanpassat till julen?

Läkare Utan Gränser

Kommentarer

  • Tack för att ni vill stödja Läkare Utan Gränser i samband med julen!

    Som företag kan ni skänka en julgåva och ta del av våra olika företagspaket.
    I år erbjuder vi bland annat "VÄNFÖRETAG Brons,Silver eller Guld " , JULPAKET och  Gåvobevis. Allt material i våra företagspaket kan användas fritt i er kommunikation, till exempel i tryck eller på er hemsida, för att visa kunder och anställda att ni stödjer Läkare Utan Gränser.

    Besök gärna vår hemsida för att läsa mer om våra olika företagspaket.

    Vid frågor är ni varmt välkomna att kontakta Maja Bellem på foretag@lakareutangranser.se.
    Vänliga hälsningar,

    Maja Företag och Privata insamlingar
    (Uppdaterad )

Vi sparar de uppgifter du registrerat här för administration av din gåva samt för att kunna kontakta dig med aktuell information från oss. Läs gärna mer i vår integritetspolicy! https://www.lakareutangranser.se/var-integritetspolicy