Jag har skapat en ny produkt som jag tror ni kan ha nytta av, vart vänder jag mig?

Jag har utvecklat en ny produkt som skulle kunna hjälpa er i ert arbete, vart vänder jag mig?

Läkare Utan Gränser

Kommentarer

  • Läkare Utan Gränser i Sverige arbetar med rekrytering av fältpersonal, insamling och påverkan. Organisationens inköp av sjukvårdsutrustning och läkemedel samordnas vid Läkare Utan Gränsers centrala lager i Europa. Eftersom det behövs så ofantligt stora mängder material är detta mest kostnadseffektivt och garanterar kvaliteten. Det förenklar också hantering och logistik. Den expertis du letar efter finns således inte här i Sverige.

    Vill du kan du självklart kontakta en av de enheter som är ansvariga för inköp av material av det slag du beskriver.

    Kontakta då:

    MFS Supply
    Relief Supplies & Services
    Preenakker 20
    1785 Merchtem
    Belgium

    Tél: +32 (0)52 261 000
    Fax: +23 (0)52 261 001
    General purpose email: office-msfsupply@brussels.msf.org

    Vänliga hälsningar,

    Viktor Ansvarig Givarservice
    (Uppdaterad )

Vi sparar de uppgifter du registrerat här för administration av din gåva samt för att kunna kontakta dig med aktuell information från oss. Läs gärna mer i vår integritetspolicy! https://www.lakareutangranser.se/var-integritetspolicy