Jag har fått ett brev från er men har inte varit i kontakt eller skänkt en gåva till er tidigare.

Var har ni fått min adress från? Varför gör ni utskick till mig?
(Uppdaterad )

Kommentarer

  • Det brev du har fått är en del av en kampanj vi gör för tillfället för att värva nya givare till vårt viktiga arbete att rädda liv och lindra nöd. Adressen har vi fått från en adresskälla, i det medföljande brevet hittar du adresskällan och kontaktuppgifter till dem. För att spärra din adress mot framtida utskick från denna adresskälla måste du ta kontakt med adresskällan direkt, eftersom det är där din adress finns lagrad.

    Adresskällan heter MIA och har nummer: 08-51901360

    I vårt givarregister hamnar du först när du skänkt en gåva till oss.

    För att undvika att utskick hamnar i din brevlåda genom köpta adresser från oss eller andra, kan du vända dig till NIX adressregister för att spärra din adress.
    För att stoppa adresserad reklam ringer du tel. 020-55 70 00 och för att stoppa telefonförsäljning ringer du tel. 020-27 70 00. Nix har en hemsida också: http://www.nix.nu/
    Viktor Ansvarig Givarservice
    (Uppdaterad )
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.