Jag är journalist och vill göra en intervju. Vem ska jag kontakta?

Vem kan jag kontakta på er organisation för en intervju?

Läkare Utan Gränser

Kommentarer

  • Om du som journalist eller reporter vill komma i kontakt med våra fältarbetare, ansvariga chefer, talespersoner, ämnesexperter eller om du har frågor om vår verksamhet i Sverige eller internationellt, kontakta oss på kommunikationsavdelningen i Stockholm. Vi hjälper dig efter bästa förmåga med pressförfrågningar.

    Vår presstelefon är bemannad dygnet runt på numret 0708-33 77 40.
    Mer om vårt pressarbete här.

    Vänliga hälsningar,

    Marcus Givarservice
    (Uppdaterad )
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.