Kan jag göra en insamling via livestream?

Hej. Vi är 2 band från Karlstad som spelar irländsk musik. Vi har planer på att sända en livestream (datum ej bestämt) o ev köra en swisch-kampanj där pengarna oavkortat går till er. Är detta ok? Något vi behöver tänka på?

Kommentarer

  • Hej Marcus!

    Vilket härligt initiativ!
    Vi har genom vår insamlingssida möjlighet att skapa en plattform där man kan samla och ha en livestream
    Du hittar vår insamlingssida här.
    Via streamlabs har vi möjlighet att streama (du länkar det med din insamling)
    och man kan även skapa en QR kod specifik för din insamling genom att lägga till texten /qr till din insamlingslänk

    Maila gärna om ni behöver mer hjälp när det närmar sig till
    foretag@stockholm.msf.org

    Lycka till med er insamling!
    Maja Företag och Privata insamlingar
    (Uppdaterad )

Vi sparar de uppgifter du registrerat här för administration av din gåva samt för att kunna kontakta dig med aktuell information från oss. Läs gärna mer i vår integritetspolicy! https://www.lakareutangranser.se/var-integritetspolicy