Information om organisationen på gåvobevis?

Finns det information om er/gåvan till er, förtryckt på gåvobeviset, eller är det bara det jag skriver som kommer i tryck?
Jag ser bara min egen text på förhandsgranskningen.

Tack för svar!

Kommentarer

  • Hej Daniel!

    Tack för att du hör av dig.

    På insidan av det tryckta gåvobeviset kommer det att stå följande om oss:

    Välkommen till Läkare utan gränser
    Vi är en medicinsk humanitär organisation som räddar liv och lindrar nöd där det behövs som mest. Det här arbetet kan vi bara göra tillsammans. Tack vare denna gåva kan vi fortsätta vara på plats där hjälpen bäst behövs.
    Läs mer om vårt arbete på lakareutangranser.se

    På nästa sida står sedan din hälsning.

    Varmt tack för ditt stöd!

    Vänliga hälsningar,
    Mimi Givarservice
    (Uppdaterad )
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.