Jag vill stoppa utskicken med information om Läkare Utan Gränser

Jag önskar ändra sättet jag får information från er på. Jag vill inte få information från er, hur gör jag?

Läkare Utan Gränser

Kommentarer

  • Insamlingsbrev är en av våra viktigaste insamlingsmetoder och investeringen är en väldigt liten del mot vad vi får in i ekonomiska bidrag. Vi uppskattar när du som givare hör av dig och lämnar feedback eller tackar nej till utskicken. Det hjälper oss att hålla nere våra kostnader ytterligare.

    Vill du anmäla din e-postadress, ta bort brevutskick eller bara komma med frågor om informationen vi skickar ut? Kontakta vår Givarservice på 010-199 33 00 eller via e-post givarservice@lakareutangranser.se.

    Vänliga hälsningar,

Vi sparar de uppgifter du registrerat här för administration av din gåva samt för att kunna kontakta dig med aktuell information från oss. Läs gärna mer i vår integritetspolicy! https://www.lakareutangranser.se/var-integritetspolicy