I’m a journalist and I want to do an interview. Whom should I contact?

I am interested in doing a interview, whom can I contact for this?

Läkare Utan Gränser

Kommentarer

  • If you are a journalist or reporter and want to contact our field workers, directors, spokespersons, experts or have any media enquiries regarding our work in Sweden and internationally, please contact our communication department in Stockholm. You can call our press phone 24/7 on +46 (0)708-33 77 40.

    Best regards,

    Viktor Ansvarig Givarservice
    (Uppdaterad )
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.