Hur pausar jag mitt månadsgivande?

Jag vill gärna göra ett avbrott med mitt autogiro. Hur gör jag?

Kommentarer

  • Du kan när som helst pausa ditt månadsgivande, upp till ett år. Maila oss på givarservice@lakareutangranser.se med ditt personnummer samt när du vill börja ditt autogiro igen. Om du vill förlänga din paus eller starta ditt givande tidigare så är det bara att kontakta oss igen.

    Vänliga hälsningar,
    Anton Givarservice
    (Uppdaterad )

Vi sparar de uppgifter du registrerat här för administration av din gåva samt för att kunna kontakta dig med aktuell information från oss. Läs gärna mer i vår integritetspolicy! https://www.lakareutangranser.se/var-integritetspolicy