Hur mycket får er utsända personal i lön?

Jag är intresserad av vad era fältarbetare får i lön.

Läkare Utan Gränser (Uppdaterad )

Kommentarer

  • På första uppdraget får fältarbetarna en grundersättning på 13 059 kronor före skatt. Ersättningsnivån ökar sedan med erfarenhet och ansvar. Läkare Utan Gränser bekostar resekostnader till och från projektet och nödvändiga vaccinationer.

    Alla fältarbetare omfattas av en sjuk- och reseförsäkring så länge uppdraget pågår. I fält får man husrum och fickpengar som är tänkta för mindre utgifter.

    Här kan du läsa mer om anställningsvillkor i fält.

    Vänliga hälsningar,

    Rekrytering Program
    (Uppdaterad )

Vi sparar de uppgifter du registrerat här för administration av din gåva samt för att kunna kontakta dig med aktuell information från oss. Läs gärna mer i vår integritetspolicy! https://www.lakareutangranser.se/var-integritetspolicy