Hur lyckas jag med en egen insamling?

Jag vill samla in så mycket gåvor som möjligt, ge mig lite tips!

Läkare Utan Gränser

Kommentarer

  • Din personliga berättelse och relation till det du stödjer är mycket viktig. Människor tenderar att skänka mer om de blir berörda av din historia. Ett annat bra tips är att ladda upp en video eller bild på dig själv, det gör att givare lättare kan relatera till din insamling. Slutligen kom ihåg att dela, dela, dela, gärna på ett så personligt sätt som möjligt. För fler tips och information gå in här.

    Vänliga hälsningar,

    Maja Företag och Privata insamlingar
    (Uppdaterad )
  • Hej, jag fyller år och ska ha en stor fest.  Istället för gåvor vill jag att gästerna får tips om att sätta in pengar på Läkare utan gränser. Min 80-åriga mor frågade då hur jag ska vet vad som skänkts? Kan man ordna sätt in på Erik 60 år eller liknande?
    Erik Lindvall
  • Hej Erik,

    Tack för ditt mail.

    Jag skulle tipsa dig att starta en egen insamling där givaren kan sätta in pengar:
    https://egen-insamling.lakareutangranser.se/

    Återkom om du har några funderingar.

    Allt gott till dig!

    Vänliga hälsningar,
    Marcus Givarservice

Vi sparar de uppgifter du registrerat här för administration av din gåva samt för att kunna kontakta dig med aktuell information från oss. Läs gärna mer i vår integritetspolicy! https://www.lakareutangranser.se/var-integritetspolicy