Hur kan jag engagera mig som volontär?

Jag skulle vilja vara volontär på Läkare Utan Gränser, vad erbjuder ni?

Läkare Utan Gränser

Kommentarer

  • Vi är enormt tacksamma över att du önskar göra något för oss! Nedan finner du vad vi kan erbjuda:

    • Volontärarbete på vårt kontor: Varje år får vi volontärhjälp som motsvarar omkring nio heltidstjänster. Tack vare våra kontorsvolontärer kan vi få mer viktigt arbete gjort utan att lägga mer pengar på administrativa utgifter. Är ni intresserade av att jobba som volontär på vårt kontor i Stockholm är ni välkomna att skicka ert cv och personliga brev till mia.aberg@lakareutangranser.se.

    • Satellitgrupper: Är du intresserad av vårt arbete kan du gå med i någon av våra Satellitgrupper! Inom satellitgrupperna anordnas föreningsdebatter, informationskvällar och andra aktiviteter på olika håll i landet.

    • Starta en egen insamling: Många väljer att göra en insamling i samband genom att anordna en aktivitet. Det kan handla om en konsert, en fest, ett projektarbete i skolan eller kanske genom operation dagsverke. Det finns oändliga möjligheter. För att få mer information om egen insamling är du välkommen att mejla givarservice@lakareutangranser.se.

    Vänliga hälsningar,

    Rekrytering Program
    (Uppdaterad )
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.