Har ni någon bössa att låna ut för en insamling?

Jag önskar starta en insamling och undrar om ni har en bössa att låna ut?

Läkare Utan Gränser

Kommentarer

  • Läkare Utan Gränser har ingen bössa att skicka ut. Däremot är du varmt välkommen att starta en egen digital insamling via vår hemsida.

    Om en digital insamlingssida inte är något för dig kan du även starta en kontant insamling. Här kan du läsa mer om de olika alternativen.

    En privat insamling för Läkare Utan Gränser kan vara ett alternativ vid företagsutmaningar, födelsedagsfiranden, frivilliggrupper som samlar in pengar m.m.

    Lycka till!

    Vänliga hälsningar,

    Givarservice

Vi sparar de uppgifter du registrerat här för administration av din gåva samt för att kunna kontakta dig med aktuell information från oss. Läs gärna mer i vår integritetspolicy! https://www.lakareutangranser.se/var-integritetspolicy