Insamling från förskola, kan vi få ett diplom?

Varje år på förskolans dag samlar vi in pengar till en organisation som gör mycket gott i världen. I år vill vi skänka våra pengar till er. Är det möjligt att få ett diplom eller liknande då det är viktigt för oss att kunna samtala med barnen om detta samt visa våra föräldrar att vi skänkt pengarna till er. Hur gör jag isf?

Kommentarer

  • Hej Eva,

    Tack för ditt meddelande och för att ni vill hjälpa till att samla in gåvor till vårt arbete!

    Genom ert initiativ stödjer ni våra insatser i kriser runt om i världen och hjälper dessutom till att sprida information om vårt arbete. Det är bland annat tack vare insatser som denna som vårt arbete möjliggörs.

    Vi skickar er gärna informationsmaterial inför insamlingen. Är ni intresserade av det är ni välkomna att återkomma med en adress. Maila i så fall ert ärende och er adress till givarservice@lakareutangranser.se

    När ni sätter in gåvan till oss så går det bra att använda plusgiro 900603-2. Märk insättningen med ”Insamling från XX” så kommer gåvan registreras korrekt. Efter genomförd insamling kommer vi självklart att göra ett diplom till er som tack som ni sedan kan kommunicera ut i era kanaler eller sätta upp.

    Hör gärna av dig om du har några frågor eller funderingar.

    Lycka till med insamlingen!

    Ni ska ha ett varmt tack för ert stöd och engagemang!

    Vänliga hälsningar,

    Maja Företag och Privata insamlingar
    (Uppdaterad )
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.