Går det att skänka en gåva via sms?

Kan man skänka en gåva via sin mobil?

Läkare Utan Gränser

Kommentarer

  • Ja, genom att skicka ett SMS eller skänka en gåva via Swish bidrar du snabbt och enkelt när det behövs som mest.

    • Sms:a MÅNAD 50 till 72979 så skänker du 50 kronor varje månad.
    • Sms:a MÅNAD 100 till 72979 så skänker du 100 kronor varje månad.
    • Sms:a LIV till 72979 så skänker du 100 kronor vid ett tillfälle.

    Klicka här för att få mer information om hur du kan skänka en sms-gåva eller göra en överföring med Swish.

    Vänliga hälsningar,

Vi sparar de uppgifter du registrerat här för administration av din gåva samt för att kunna kontakta dig med aktuell information från oss. Läs gärna mer i vår integritetspolicy! https://www.lakareutangranser.se/var-integritetspolicy