Söker ni volontärer i Stockholm?

Jag är pensionär och bor i Stockholm. Läkare utan gränser gör en fantastisk insats och jag arbetar gärna några timmar per vecka åt organisationen. Självklart utan ersättning.

Har ni något som bör/måste göras i Stockholm och där några timmars extra arbetskraft per vecka kan hjälpa till så blir jag bara glad om jag kan bidra.

Med vänlig hälsning

Kommentarer

  • Hej Sören,

    Tack för ditt meddelande och tack för ditt engagemang!

    Vi har några volontärer på kontoret, främst volontärer i receptionen och som hjälper till på kontoret. Vi tar inte emot spontanansökningar för volontärer. När vi har lediga volontärtjänster läggs dom upp här och du är välkommen att ansöka då. https://jobb.lakareutangranser.se/#jobs

    Tack för att du tänker på oss!

    Vänliga hälsningar,

    Anton Givarservice
    (Uppdaterad )
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.