Finns det behov för sjukhusfysiker i projekt utomlands?

Hej!

Jag är utbildad sjukhusfysiker och jobbar främst inom strålterapi, men har också erfarenhet från andra områden t ex nukleärmedicin och radiologi. Har Läkare Utan Gränser fältuppdrag där det finns behov för sjukhusfysiker? Hur gör jag isf för att söka, då mitt yrke inte motsvarar någon av profilerna på hemsidan?

Kommentarer

  • Hej Pauliina,

    Tack för din fråga!

    Tyvärr har vi inget behov av att rekrytera den profilen från Sverige. På de sjukhus vi är aktiva där det finns radiologi är den avdelningen bemannad med lokalt anställd personal.

    Vänliga hälsningar,

    Rekrytering Program
    (Uppdaterad )

Vi sparar de uppgifter du registrerat här för administration av din gåva samt för att kunna kontakta dig med aktuell information från oss. Läs gärna mer i vår integritetspolicy! https://www.lakareutangranser.se/var-integritetspolicy