Behöver jag ett eget konto för att starta en egen insamling via er hemsida?

Måste jag skaffa ett eget konto eller en egen användare för att starta en insamling via Läkare Utan Gränsers hemsida?

Läkare Utan Gränser

Kommentarer

  • När du startar en insamling skapas en användarprofil, du behöver alltså inte skapa ett konto innan du startar insamlingen.

    Vänliga hälsningar,

    Maja Företag och Privata insamlingar
    (Uppdaterad )

Vi sparar de uppgifter du registrerat här för administration av din gåva samt för att kunna kontakta dig med aktuell information från oss. Läs gärna mer i vår integritetspolicy! https://www.lakareutangranser.se/var-integritetspolicy