Egen insamling - till vilka projekt kan jag öronmärka min insamling som jag gör via er hemsida?

Jag vill öronmärka min insamling som jag gör via er hemsida, vilka projekt går att välja mellan?

Läkare Utan Gränser

Kommentarer

  • Läkare Utan Gränser finns på plats runt om i världen och bistår människor med vård. Vi driver projekt i nära 70 länder. Och för att kunna utföra vårt arbete behöver vi icke öronmärkta gåvor, då vi genom dessa gåvor alltid kan vara på plats och agera snabbt där behoven är stora. Därför ser vi helst att gåvor går till vårt allmänna arbete.

    Men önskar ni att skänka en gåva mer specifikt till vårt arbete med flyktingar så går det givetvis bra. Läkare Utan Gränser har skapat en öronmärkning för ”människor på flykt”. Gåvor som kommer in på denna öronmärkning går till vårt arbete med flyktingar runt om i världen.

    Här kan du se vilka olika projekt du kan stödja.

    Vänliga hälsningar,

    Givarservice
    Maja Företag och Privata insamlingar
    (Uppdaterad )
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.