Kan ett företag starta en egen insamling till förmån för Läkare Utan Gränser?

Kan mitt företag starta en egen insamling?
Får jag då ladda upp mitt företags logotyp på insamlingen?

Läkare Utan Gränser

Kommentarer

  • Ja!

    Det går alldeles utmärkt för företag att starta en egen insamling. Ni går då till väga på samma sätt som en privatperson.

    Här kan ni starta en insamling.
    Innan ni startar en insamling ber vi er att läsa vår Företagspolicy.

    Vänliga hälsningar,
    Maja Företag och Privata insamlingar
    (Uppdaterad )

Vi sparar de uppgifter du registrerat här för administration av din gåva samt för att kunna kontakta dig med aktuell information från oss. Läs gärna mer i vår integritetspolicy! https://www.lakareutangranser.se/var-integritetspolicy