Det går inte att skriva postnummer när jag gör en gåva

Jag får inte igenom mitt personnummer när jag ska fylla i uppgifter när det gäller minnesgåva. Jag har skrivit mitt posttnummer, försökt såväl 614 32 som 61432. Jag får automatiskt besked att fältet ska innehålla fem siffror.
Visa bästa svaret

Kommentarer

  • Hej Kjell,

    Tack för ditt meddelande.

    Om du har problem med att fylla i postnummer så kan problemet vara att du har en gammal version av din webbläsare eller att du behöver rensa cacheminnet.
    Du kan också försöka att rensa postnummerfältet och skriva i postnumret utan mellanslag.

    Man kan även prova en annan webbläsare.

    Om du fortfarande har svårigheter att registrera din gåva så kan du ringa oss på 010-199 33 00

    Vänliga hälsningar,
    Marcus Givarservice
    (Uppdaterad )
    Bästa svaret
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.