Arbeta i projekt utomlands som specialistsjuksköterska

Hej!

Finns det andra specialistsjukskötersketjänster än narkos, operation och barnmorska som ni är intresserade av i fält? Till exempel intensivvårdssjuksköterska,barnsjuksköterska eller akutvårdssjuksköterska.

Kommentarer

  • Hej Matilda,
    Tack för din fråga!
    Det stämmer, vi söker även sjuksköterskor som är specialiserade inom andra områden så som intensivvård och barn och till viss del även akutvård. Av dessa specialiseringar är pediatrik den specialisering som vi har störts behov för.

    Vänliga hälsningar,
    Rekrytering Program
    (Uppdaterad )

Vi sparar de uppgifter du registrerat här för administration av din gåva samt för att kunna kontakta dig med aktuell information från oss. Läs gärna mer i vår integritetspolicy! https://www.lakareutangranser.se/var-integritetspolicy