Apotea och hur redovisas pengarna

Hej, ibland när jag handlar från Apotea får jag frågan om jag vill skänka t ex 10 kronor till "Läkare utan gränser" och jag brukar svara "Ja" men undrar:
- Kommer pengarna fram till er?
- Hur redovisas det?
- Kan jag vara säker på att MINA pengar kommer fram till er?
Staffan Riddersporre

Kommentarer

  • Hej Staffan,

    Tack för din fråga och stort tack för ditt bidrag till Läkare Utan Gränsers livräddande arbete. Apotea är en av våra betrodda huvudpartners och det sker regelbundna avstämningar och utbetalningar av de gåvor som skänks genom Apotea.
    Ni kan läsa mer om vårt samarbete med Apotea här; https://lakareutangranser.se/stod-oss/foretag/samarbetspartner/apotea

    Åter igen, stort tack för ditt bidrag!

    Vänliga hälsningar,
    Marcus Givarservice

Vi sparar de uppgifter du registrerat här för administration av din gåva samt för att kunna kontakta dig med aktuell information från oss. Läs gärna mer i vår integritetspolicy! https://www.lakareutangranser.se/var-integritetspolicy