Antagning sjuksköterska

Hej! Min dröm är att få jobba som sjuksköterska hos er. På er hemsida stod det att det är meriterande att kunna franska. Jag har läst spanska i 5 år är det svårt att bli antagen då?  Kan även flyttande engelska

Kommentarer

  • Hej Louise,

    Tack för din fråga, vad roligt att du är intresserad av att arbeta i fält med oss.

    Då vi har många projekt i fransktalande länder är franska mycket meriterande. Kunskaper i spanska är dock också meriterande, däremot är inte behovet lika stort. Det är svårt att säga något om möjligheten att bli antagen då det utöver språkkunskaper beror på vilken erfarenhet som sjuksköterska man har och hur ens profil ser ut i övrigt. Om du tycker att din profil överensstämmer med beskrivningen på hemsidan (utöver franskan) så är du varmt välkommen att ansöka så återkommer vi till dig när vi haft möjlighet att se din ansökan i helhet.

    Med vänlig hälsning,

    Eva

Vi sparar de uppgifter du registrerat här för administration av din gåva samt för att kunna kontakta dig med aktuell information från oss. Läs gärna mer i vår integritetspolicy! https://www.lakareutangranser.se/var-integritetspolicy