Skillnad på Kungsörnens makaroner?

Vad är skillnaden på Kungsörnens snabbmakaroner och Gammaldags idealmakaroner?

Kommentarer

  • Hej Ebba.

    Tack för att du kontaktar oss. Makaronerna har lite olika tjocklek och därför passar Idealmakaroner väldigt bra för att stuvas. Eftersom snabbmakaronerna är tunna så absorberar dem inte stuvningen lika väl. Sedan finns det även vissa som gillar de tjockare makaronerna för att de ger lite mer textur medans andra föredrar snabbmakaronerna.
  • Varför har era makaroner blivit så hårda, har kokat dom en 15 minuter och lika hårda, har ni ändrat till ett annat mjöl.
    Jan Möller
  • Hej Jan.

    Vi har inte gjort några medvetna ändringar. För att reklamera produkten vänligen gå till vårt
    reklamationsformulär så hjälper vi dig så fort vi kan.
    Linda