Klassiska Kungsörnen makaroner

Hej.
Jag upplever att hålen i era klassiska Kungsörnen makaroner har blivit mindre.
Stämmer detta?

Kommentarer

  • Hej Jonas.

    Tack för din fråga!

    Vi har inte gjort några ändringar på produkten. Det är möjligt att det är en storleks skillnad på en del partier men då brukar det finnas en andledning att skapa en reklamation. Om du vill reklamera produkten ber vi dig vänligen att återkomma via vår hemsida: https://www.kungsornen.se/kontakt/
    PS. Du får väldigt gärna fota en av makaronerna brevid en linjal så att man får en tydligare uppfattning om storleken. DS.