Vad är skillnaden på Kungsörnen Idealmakaroner kontra Gammaldags Idealmakaroner?

Hej, jag har länge undrat vad skillnaderna är på Kungsörnen Idealmakaroner och Gammaldags Idealmakaroner.

Kommentarer

  • Hej

    Tack för att du kontaktade oss angående detta!

    -Idealmakaroner är perfekta för klassiska vardagsrätter som köttbullar, stekt falukorv eller en läcker pastagratäng eller makaronistuvning.

    -Gammeldags Idealmakaroner är som gjorda för att ha i en makaronilåda, pastagratäng eller att använda till stuvade makaroner.

    De gammaldags idealmakaronerna är något tjockare och absorberar därför mer mjölk, vilket gör att de passar lite bättre för stuvningar och gratänger.

    Linda