glutenfria pannkakor

När kommer de glutenfria pannkakorna att finnas tillgängliga igen?
Robert

Kommentarer

  • Hej Robert.

    Tack för att du kontaktade oss!

    Vi har tyvärr haft störningar i produktionen för de glutenfria pannkakorna och därmed har det varit ojämna leveranser av dessa. Nu hade vi tyvärr en brand i fabriken och all produktion står stilla för tillfället. Vi har just nu ingen prognos på när produktion kan startas igen.

    Vår ambition är att så snart som möjligt kunna starta upp produktionen och då kunna leverera våra glutenfria pannkakor igen.
    Linda