Vår Värmecentral/pump - Trasig/Dålig pump.

Hej,

Vi ringde er då vi hade problem med att få ut värme till våra element.
Det var en herre som var ute hos oss och sa att vi skulle behöva byta ut en av pumparna på centralen, vilket aldrig hände. (Problemet löstes bara tillfälligt).

Detta är en av pumparna som ansvaras av Kungävs Energi, som behöver bytas ut då den låter illa.

Mvh/Jonas Ahlberg

Tack på förhand!

Mvh/Jonas
Jonas Ahlberg

Kommentarer

  • Hej Jonas,
    Jag tar ditt ärende vidare till en kollega som får kontakta dig.
    Elin Nordvall Kundservice