utbetalning faktura

Jag har solceller hemma och fick en faktura där det står självfaktura på. Det står att det skall utbetalas 1248kr. Hur sker det? Skall jag dra av det på en annan faktura från er eller får jag pengar insatta på ett konto? 102423 Kundnr:
Dan Mathiasson

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för att du hörde av dig till oss.
    Vi sätter in pengar på ditt konto och såg att vi hade ett kontonummer inlagt på dig.
    Förhoppningsvis har du pengarna på ditt konto redan nästa vecka.

    Vill önska dig en trevlig helg!

    Mvh
    Kungälv Energi
    Veronica Leijon