Trasig knapp, övergångställe

Vid övergångsstället mellan Mimers hus och Vita fläcken fungerar inte knappen på Mimers sidan av vägen. När man trycker på knappen för gående lyser inte lampan och det blir aldrig heller grön gubbe förrän någon trycker på andra sidan eller på knappen för cyklister. Varit såhär i några veckor nu.
Lovisa Sandell

Kommentarer

  • Tack så mycket för att du noterat detta och för att du meddelar oss. Jag har felanmält övergångsstället till vår samarbetspartner Swarco som kommer felsöka och åtgärda.
    Med Vänlig Hälsning

    Elin Nordvall Kundservice