Solcellspark Jag vill investera i en solcells park. Jag bor i Kungälv och vill invstera här

Jag bor i ett kedjehus med svagt sluttande tak i Ytterby
Tomten är ganska liten.Vi har fjärrvärme men jag vill investera i en solcellspark gärna tillsammans med andra. genom andelar Alternativt egen investering
Kan Ni på Kungälvs Energi hjälpa mig med kontakter i detta ärende så att jag kan göra en
invstering , helst i Kungälv
Finns det planer på utbyggnad av redan befintliga solcellsanläggningar.
Var vänlig ange en kontakt i detta ärende så att mina önskningar kan
realiseras
Med vänlig hälsning
Göran Norlen
Skrivarevägen 13
442 50 Ytterby
Tel 0705593293
gnorlen44@gmail.com

Göran Norlén

Kommentarer

  • Hej Göran, jag ber mina kollegor som jobbar med Solceller att kontakta dig.
    Elin Nordvall Kundservice