Solcellsföretag

Hej, jag har fjärrvärme och bor i Kungälv. Är jag bunden att välja Kungälvs energi för solceller då jag har fjärrvärme eller kan jag välja fritt vilket företag jag vill?
Martin Wigstrand

Kommentarer

  • Hej, du kan fritt välja vilket företag som köper ditt överskott från din solcellsproduktion.
    Väljer du Kungälv Energi så förutsätter det att du är elhandelskund också.
    Kungälv Energi Kundservice