Sälja el

Hej!
Vi installerar våra solceller via Sesol nästa vecka. Vi har nätet hos er men inte elhandeln. Vi vill gärna sälja elen till er. Vilket pris erbjuder ni och hur går vi tillväga för att upprätta kontrakt. Hur snart kan vi komma igång och leverera?
Mvh
Anna Karlsson
Kastellegården 1:333 (Roberth Karlsson)
Anna Karlsson

Kommentarer

  • Hej,
    Vad härligt att ni installerat solceller.
    Ni får gärna sälja ert överskott till oss, men då krävs det att ni även köper elen från oss.
    Vi köper er el till timspot pris i så fall.
    Vill ni inte köpa el från oss så är det er nuvarande elhandlare ni ska vända er till som får köpa ert överskott från produktionen.
    Elin Nordvall Kundservice